Перекладач

пʼятницю, 12 січня 2024 р.

Наталя Шухевич -дружина Романа Шухевича


 Наталія Шухевич і Марія Трильовська, дружина і донька головнокомандувача УПА. Це їхнє перше спільне фото у 1959 році. Марії було лише 5 років, коли із братом Юрком їх віддали до сиротинця. Маму відправили на заслання.

"Нас забрали від мами. Пам’ятаю, як ми з Юрком їдемо поїздом у супроводі військових. Ті говорять щось до мене, я не відповідаю. Вони сміються, що я вже така доросла, а не вмію розмовляти. Припускаю, вони спілкувались російською. Спочатку нас привезли до Чорнобиля, потім на Донбас — у дитбудинок міста Сталіне".
"У 1955 році я отримала листа від мами. Вона писала, що відбуває ув’язнення в мордовських таборах і дякує Богові, що нарешті знайшла мене. Я була вражена, що вона жива. Але перше, що подумала: невже моя мама вірить у Бога? Нас переконували, що в Бога вірять тільки неосвічені люди. Тож я гордо відписала, що є комсомолкою й атеїсткою. Пізніше мама розповіла, що страшенно плакала, читаючи той лист".
Прочитайте інтерв'ю пані Марії на нашому сайті ⟶ https://localhistory.org.ua/.../nevzhe-

Немає коментарів:

Дописати коментар